Tuesday, July 27, 2010

stalker

aku baru sedar rupe2nye aku ade stalker.

(tak sbnrnye aku dah lame tau)

die sebok je nak amek tau pasal aku.
pasal status facebook aku ditujukan kepada siapa, atau tentang apa.
pasal twitter yang aku tweet ditujukan kepada siapa dan tentang apa.

senang cerita meh aku bgtau kau.

kalau aku nak cari pasal ngan kau aku pegi direct la. sumpah. masalahnya kalau aku nak angin atau memaki hamun tu sekadar perasaan aku yang menjadi manusia biasa ade je rasa tak puas hati tak tentu pasal aku. tapi lepas aku dah maki atau mencarut tu, aku dah x rase pape. aku gelak. sebab aku puas hati. aku dah lepas. walaupun aku sorang je yang tau perkara sebenar atau kepada siapa sebenar2nya ditujukan. kau jangan perasan boleh? kau ingat aku nak sebok ke pasal ko? banyak lagi artis2 yang aku boleh nak sebok. lagi up to date. aku kalau nak amek tau pasal kau, aku tanye direct je. tak perlu orang tgh. member aku yang x berape rapat pon ngan aku, break ngan awek die, aku selambe je g inbox die tanye ape cite. senang. takyah aku nak gossip blakang2. biar die nak kata aku sebok ke ape. at least aku tak bergosip. aku TANYA. tapi aku mmg direct. pegi tanya terus. senang cerita.

dah.

bercakap mengenai stalker. yes, i admit im a big-fat stalker. cuma i'm not big n i'm not fat. i'm just tall n skinny (yes, please be jealous.)and yes, i do stalk. the thing is, your recent activities appeared on my news feed on facebook. and so i explored a lil bit deeper. but then. i just go around and do my thing. i dont do anything about it. its just for fun. dah tu kalo taknak orang tau, private kan semua okayh. kalau aku boleh access just by one click tu mmg untuk tatapan umum la kan. so, sekian mekaseh. :)



bye.

nak exam. nak baca buku. NAK sahaja. belum tentu buat.


ciao.

No comments: